ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) και η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) σε συνεργασία με το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, υλοποιούν το ελληνικό Media Smart, ένα μη κερδοσκοπικό πρόγραμμα με στόχο την Παιδεία στα Μέσα Eνημέρωσης (media literacy). Στο πλαίσιο του παραπάνω προγράμματος έχει παραχθεί εκπαιδευτικό υλικό για τη διαφήμιση με τίτλο "Δες τη διαφήμιση έξυπνα" , μέρος του οποίου είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικών Μέσων (IOM). Το εκπαιδευτικό υλικό περιλαμβάνει εγχειρίδιο για τους δασκάλους και φύλλα εργασίας για τους μαθητές.